måndag 10 augusti 2009

Smicker funkar på mig.....

Badade 3 hundar, sedan frestade Lisa mig med ett recept på en kaka hon hittat i en tidning; Mamma visst ser den god ut?? Det är bara och börja baka sa jag, Lisa svarade; men Mamma du är ju mycket bättre än mig, gör det du , snälla, du gör sååå goda kakor.......
dum som jag var gick jag på den..........
Hann i alla fall se Lippstick Jungle innan det var dax för föningen.
Kakan ser verkligen supergod ut, vi provar den i morgon för dagens intag av sötsaker är fylld......

I morgon kommer Lisa´s kompis och hälsar på, hon stannar till Torsdag tror jag, hennes lillebror spelade fotbolls cup i Danmark för någon vecka sedan och kom hem med svininfluensan....Mamman i familjen fick den åxå men Anna och hennes pappa klarade sig.
Undrar hur många svenskar som kommer att "åka" på den i vinter????

Inga kommentarer: