fredag 24 juli 2009

Vet besök i morse

Morgon promanderna blev utan regn idag!!
Men hundarna blev superblöta ialla fall, gräs, hallonbuskar mm är fortfarande dyngsura...

For till vet i morse och besiktigade Bree, hade även bokat min Vet för nytt hjärtinyg för Cade vilken åxå gick super bra!!
Men det blev en annan Vet till Bree då Annmarie fick rycka ut för en akut operation.
En helt ny uteximinerad Vet......åh herregud vad noga hon var....missstolka mig inte jag gillar att Vet är supernoga men detta var ngt i hästväg....Jag överdriver inte men hon gick igenom ALLA klor....mellan tassat, tror att hon kolla alla organ i magen *fniss*, jag fick springa i en korridor, först skritta sedan trava....man kundre tor att jag var på Åby hästklinik med en häst *asgarv*

Så här noga genom gången har aldrig mina hundar blivit...funderar på att boka henne och åka med alla mina hundar för att få dom checkade...*asgarv*

Jag sov på soffan inatt med alla hundar... så jag fick njuta lite extra av Bree.....
Nu kommer familjen Ståhl på eftermiddagen så nu ska jag ta Bree på en liten extra promenad, bara hon och jag....Så ska hon få äta lite hallon ensam utan konkurrens!!! För det är det bästa hon vet, smaska hallon!! Hoppas att det finns hallon buskar i Helsingborg!!!

1 kommentar:

Johan sa...

Allas vår upplevelse med vet är olika... mycket då alla vet är olika... men det måste jag säga var nogrant... hahahah tycker dom besök jag gjort alltid gått snabbt och smidigt... bara fått beröm.. :-)