söndag 19 juli 2009

Ni bara måste II

Nu är veckans bok färdig...
Jag har inte haft så mycket tid till att läsa denna vecka men boken var så in i bänken skrämmande så det gjorde inget att få lite andrum...

Ni bara måste läsa Jo Nesbos Snömannen!!

Skulle haft Milea och Gucci på besök idag men hennes dagmatte ville låna henne hela nästa vecka för dom är på semester på Orust så Milea körde henne dit.

Plockade hallon och gjorde en paj men nu är hela kvar....Hade varit bra om hon kommit och ätit lite för här lägger jag på min lite extra semester hull *fniss*.
Gör egentligen inget om allt fördelades jämt på mig men allt hamnar på magen *asgarv*

Vi äter och äter och äter, idag blev det Grekiskt, grillade köttfärsspett med massa vitlök och kryddor i, grillad halluomi, greksallad och tzatziki!!! Sååå gott!!!!

Dogsen är ute och leker för fulla muggar!! Dom älskar detta väder, ingen sol och lagom varmt...
Nästa vecka ska bli en "hundvecka", alla ska badas, klippa tassar och klor mm mm mm.

1 kommentar:

Annica sa...

Visst var den bra boken? Gillade den mycket när jag läste den........eller läste och läste. Jag är ju väldigt svag för ljudböcker......

Ha det bra

Annica