måndag 27 juli 2009

Ursäkter....

Först hittade jag inte mina löpar skor (dom har legat väl gömda i 1år!!.......)
sedan hittade jag inte min pulsklocka (måste ha den för att hålla koll på pulsen...hjärtfelet.....)
skiter i att springa tänkte jag....MEN jag kom upp på löpbandet.....*fniss*
jag sprang bara 3 km men blev helt slut....svetten rann...hade jag haft pulsklockan hade jag sprungit lite till men jag vågade inte...hade ingen aning om vad pulsen låg på.....
SÅ nu jäklar ska jag upp på löpbandet VARJE dag.....och inte bara för att få bort sommarkilorna...Herregud vi har ett rikigt fint löpband med alla finesser, man kan t om höja bandet så man springer i backe......

Det är 1 år sedan jag sprang..........Nu orkade jag inte ställa den framför Tv:n det får Nicklas hjälpa mig med....Det är lite tråkigt efter ett tag så då man jag titta på ngn musik kanal så får man en extra push!!

Får se hur länge detta håller i sig..... hm hm hm

Lisa och Nicklas är på väg hem!!! Nicklas ska försöka tajma in att hämta Lisa på tåget men annars hämtar jag henne sååå gärna!!!

Hon har haft det superbra, hoppas att hon har tagit massor med bilder på sina "gamla" ponnysar så ska jag lägga in "skönheterna" på bloggen!!!!

Inga kommentarer: