lördag 18 juli 2009

Nu hade jag tur!

I går efter stallet så blev hundarna såå himla glada när jag kom hem....
Det har ju inte varit som vanligt den här veckan precis...
Så när vi la oss i soffan så blev dom helt galna....jag hade 6 hundar i ansiktet som nafsade mig i näsan och pussade mig överallt....

När det blev dax att sova beslutade jag mig för att sova i soffan med dogsen, dom älskar det!!!
Jag sover nästan alltid på sidan och dogsen har turats om att sova i min famn samtigt som jag har haft en som legat bakom mig med sitt huvud över min hals........Trots att jag har vaknat varje gång dom bytt plats så känns det som jag sovit bra. Det är så härligt att vakna och alla vill lugnt och mysigt säga godmorgon!!

När jag släppte ut dom i rastgården stod regnet som spön i backen.....Så det var bara att ta på sig regnstället.. Men när vi 10 minuter senare gick på promenad slutade det. När jag 1 1/2 timme senare svängde in på min gata så började det igen!! Idag hade jag tur!!!!

Nu ska vi in till Gamla (nya) lilla Ullevi för att titta på finalen Girls 15!!!

Inga kommentarer: