måndag 27 juli 2009

Tråkig dag...

Det var lite läskigt här hemma igår kväll....När jag låg och tittade på Tv med dogsen så hör jag något från nersidan och Baby flyger upp och skäller....Fyyyy....

Sommnade på soffan spänd som en pilpågen vid 0200.....Jag är aldrig mörkrädd men igår var det faktiskt läskigt....

När vi vaknade i morse strax före halv 10 (snacka om sommar lunk...) så spöregnade det...Regnjacka på och hundarna blev dygnsura.......Sååå tråkigt väder...
Jag har inga ideér om vad jag ska göra idag...Min "sista" lediga dag.... (från familjen)
hade gärnat legat på terassen och solat!!

Alla hundar slukade sin frukost idag!! Sååå skönt!!!!
Kankse man bara ska ligga på soffan med dogsen och titta på film??
Eller kanske en tur på löpbandet...nej.....inte idag heller.....

Inga kommentarer: