fredag 3 juli 2009

Feber....

Fy fan vad jobbigt det är att ha feber i denna värme.....Hostar och nyser precis hela tiden......
Tillbringade dagen på terassen i skuggan, sov, läste, sov och läste...Nu är den undanlagd och jag har valt en ny bok tills i morgon!!
Boken kan jag varmt rekommendra: Levande begravd av Peter James. Supper bra!!

Nicklas och flickorna med kompisar var och badade hela dagen idag sen var han tvungen att jobba så det var bara att masa sig till stallet....Lisa red i ridhuset för där var det svalast. Jag satt ner och det fullkommligt rann om mig......Skit feber....Nu har jag tagit en rejäl Baccardi Razz så nu jä..ska febern väck för i morgon vill jag åxå åka och bada!!!

2 kommentarer:

Annica sa...

Stackars dig, aldrig roligt att vara sjuk, och när utetemperaturen stiger så är det ännu värre! Syrrans pojk (snart 4 år) hade 40,4 i helgen. När han vaknade var kudden genomblöt av svett och han trodde att han kissat ner sig - på kudden!

Boken nu nämnde är jättebra! Läste (eller rättare sagt: lyssnade på) den för ett tag sedan.

Krya på dig!

leamington sa...

Oj 40 grader har jag inte haft.....
Stackaren...