torsdag 2 juli 2009

Slinghätta!!

Efter Lisa´s ridlektion igår for jag en sväng till P & P. Hanna var åxå där och hon hade gjort en suuuupergod sallad så jag stannade på middag.

Peter´s föräldrar kom åxå förbi och hans Pappa är frisör så det blev klipp på P & P, sicken lyx att få frisören hem ( Peter sa: ja precis som Britney Spears ) *asgarv*

Tog lite kort på Peter när han satt med slinghättan på sig, undrar om dom vågar lägga ut dom bilderna i bloggen *asgav*.

Min förkylning tar fart och i morse hade jag feber....Fick ta en alvedon och vänta en halv timme innan jag gick ut med dogsen....
Nu ska familjen åka till ett mysigt bad i närheten men jag stannar hemma, ska försöka sova en stund, det är inte roligt att vara sjuk i 30 graders värme...
Men men det kunde vara värre!!

2 kommentarer:

Mona och Doris sa...

Krya på dig!

leamington sa...

tack så mycket!!