lördag 4 juli 2009

Direkt ner i magen!!

Oj det blev lite shopping....
Såg en söt enkel solklänning på H & M 129.-, 1 kvar i small Yippie!!!
Några goda duschkrämer från Body shop, kaffebönor så jag kan dricka mina älskade Cafe latte,
4 nya böcker!!!
Köpte Jordgubbar utanför torget där dom åxå hade suuperfina trädgårds hallon!!
Shit, kom på att jag inte tittat till mitt hallon land på 2 veckor...när jag kom hem tog jag en skål och tänkte plocka hallon och göra min supergoda hallon paj men det var bara ett fåtal som var mogna och dom åkte direkt ner i magen he he !!!



Nästan alla rödavinbär var mogna men jag är inte så förjust i dom utan dom brukar jag plocka när vi har fest och lägga i drinkglasen som dekoration!!
Jag har ingen lust att laga mat idag så vi funderar på att hämta Thaimat eller åka till Jungaman Jasson och sätta oss att äta på desas trevliga terass men sist vi gjorde ett försök till det så var det fullbokat så jag får nog ringa först....

Inga kommentarer: