torsdag 30 juli 2009

Jag har inte skrattat så mycket på år och dar...!!!

Igår eftermiddag ringde min goa vännina Bea mig och frågade om vi ville gå ut och äta en bit mat!

Vi var inte sena att "haka " på. Vi valde en ganska ny restaurang som heter Meet, helt suvrnän!!

Ganska liten, modernt med ett toppen kök!!! När vi avslutat vår middag med fördrink, förrätt, en helt underbar grillad röding samt kaffedrink så ville vi inte bryta upp utan vi for hem till oss och drack lite drinkar på terassen. jag berättade att jag vaxat Nicklas rygg tidigare på dagen (han hade ca 39 hårstrån!!...) så ville Bea att jag skulle vaxa Jossip´s rygg....Jag har nog inte skrattat så mycket på år och dar!! Vi satt ute och myste och skrattade hela natten!!

Vi lyckades få en snutt på film!! *asgarv*

Inga kommentarer: