söndag 26 juli 2009

Jack och läskigt...


Jag har varit hos min "galna" vännina i Torslanda ikväll och ätit en supergod midddag!!A-K är lika tokig mat som mig!!!!

Lille Jack var såååå söööt!!!! 6 veckor och såå snäll!! Hon ammar men ger lite tillägg så jag fick mata honom på flaska!! Supermysigt!!! Gud så små dom är, vad fort man glömmer.....
När jag satt i blen på väg hem så ringer goa Ralph och när jag väl är hemma och släpper ut dogsen så ser jag att tvättstuge dörren är stängd och komtorsdörren är öppen....Ringer Sophie medans Ralph är kvar i telefonen och hon hade inte varit hemma....Kontors dörren är ALLTID stäng så inte katten går in i Nicklas utställning och "hårar ner" och tvättstuge dörren är ALLTID öppen för där är kattens matskål.....Fyyyy vad otäckt.......Jag kollade igenom hela huset med Ralp kvar i telefonen (stort tack) men alla ytterdörrar och fösnter är stängda och hela....Varför larmade jag inte innan jag gick........jag som alltid larmar......Nu ska natt larmet på i alla fall!!!!


Inga kommentarer: