måndag 27 juli 2009

Springa.....

Här har några semester kilon smygit på sig...eller enligt vågen är det bara 1 kilo men det känns som minst 4.......och ser ut som det åxå...Ibland kommer "kilorna" efter så väger jag mig om ngn dag så är det nog som jag känner....

Jag har aldrig haft problem med vikten, har supersunda matvanor.....jag vet att det är en ekvation som måste gå ihop..... annars går man upp i vikt....och alla som känner mig vet att jag verkligen äter massor......men nyttig mat, tycker inte om halvfabrikat, feta såser, fika hit och fika dit är inte min grej..... mm mm och det gör jag inte nu heller det är bara det där lilla extra varje dag...paj, vin, en drink med läsk nästan varje kväll, en kall öl till lunchen och att jag inte jobbar för jag har ett rörligt jobb......

Så nu blir det en tur på löpbandet VARJE dag.....Jag ska inte hitta på en ursäkt som jag är sååå bra på när det gäller att springa.....
Nu bär det av till Lotus sedan SKA jag springa...Hör av mig om några timmar och berättar hur det gick.....

Inga kommentarer: