torsdag 23 juli 2009

Glad trots allt!!!

Läste mina inlägg och det syns mellan raderna att jag har varit deppig inågra dagar.........

Men jag har mycket att vara glad över!!

Sophie och Lisa kom fram till sina respektive orter oskadda!!
Jag har nu världens snyggaste naglar igen!!! (tack Mieke)
Dogsen hade inte kisssat inne när jag kom hem!! Släppte ut dom i rastgården innan jag for men det fullkommligt öste ner så då vet jag att dom inte far runt och kissar som dom ska....
Köpte en "wraps" på mitt favvoställe efter nagen fixet!! Sååå otroligt goda!!
Det slutade regna när jag kom ut från Mieke!!
Promenaden med Lotus i skogen, underbar utan regn!!!
Köpte sprite på "tappen" så jag kan ra en Baccardi razz ikväll om jag får lust!!!
I morgon gör jag en hel falmilj sååå lycklig!!
Nu ska jag ta en promenix med dogsen innan jag badar Cade och Bree!!!
Sen blir det en film kväll!!!

Inga kommentarer: