måndag 14 september 2009

Vilket pris??

Det känns som om jag har gnisslat tänder inatt...ont i käkarna och huvudet.....
Ja ja det går nog över...

Jag har haft problem med min rygg länge, länge men i våras tog jag tag i det och fick tips om världens bästa osteopat, Mattias. Jag blev halvt ruinerad av alla besök för det var en del att jobba med.....Nu har jag inte varit där sedan i Juni och jag är så himla bra i min rygg!!! (vågar nästan inte skriva det...peppar peppar) När jag badar mina hundar står jag på huk i duschen..inte så smart...har länge tänkt att köpa en liten plast pall och sitta på men det blir ju aldrig av....
Men ändå känner jag inte av ryggen det minsta!! Badade 4 hundar i rad förra veckan och kände inte nå´t !!!! Så här bra har jag inte varit på många många år!!

Tänkte nominera Osteopat Mattias till Järringpriset eller varför inte Nobel priset eller kanske han kan få en Oscar statyett???

Inga kommentarer: