torsdag 17 september 2009

Äntligen!!

Idag kom jag äntligen iväg till posten...(men glömde sakerna jag skulle skicka........)
När jag satt i bilen igen så öppnade jag paketet och började stor tjuta......Jisses vad blödig man är......Men jag hade önskan om hur ringen skulle se ut sen är det lite svårt att förmedla saker ibland men den blev precis som jag tänkt mig!!!! Jag är sååå nöjd.
Dom Japanska bokstäverna betyder Angel, min älskade lilla hund som gick bort för 1 1/2 år sedan... Nu kan jag alltid bära med mig ett minne av henne. Jag älskar ordet Angel...Min Mamma blev en Ängel för snart 8 år sedan och nu bär jag med mig henne åxå!!

Visst är den fin!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilken fin ring!!! Vilket fint minne, att alltid bära med sig de som man saknar... Grattis till nya jobbet! Kramar från Anette

Anonym sa...

Hallå...

Åh sååå fin ring!!!

Och du..lycka till med nya jobbet!!

Kram / Helena & Mira

leamington sa...

Tack och bock för alla fina kommentarer!!!