onsdag 30 september 2009

Långt eller kort???

Idag är jag ledig! Delade upp hundarna idag så jag kunde släppa dom vid havet och vad dom hade roligt!!! Nu är dom som plåster efter mig *ler*

Klipp och sling tid idag!! Ska bli så skönt! Har sådan lust att klippa mig kort, (man kan ju inte klippa sig långt men ni fattar *ler*) jag har haft samma frisyr sedan jag var 15 år.......jag är inte sådan att jag kan stå och fixa till värsta frillan varje morgon, har inte tålamod så egentligen passar detta mig bra, bara tvätta och gå!! Men jag är sugen på ngt nytt!! Det har jag varit i flera år nu men vågar inte ta steget....Min Pappa är frisör (jäkligt duktig) men han bor i Sundsvall......Pappa fyllde 66 år i våras men jobbar fortfarande!! Visserligen bara 3 dagar i veckan (spelar golf resten) kanske skulle man ta en tripp till honom....Fast Pappa tycker inte jag ska klippa mig kort.....när jag bodde i Sundsvall (upp tills jag var 19 år) så kom det kunder till Pappas salong och ville ha samma permanent som jag, problemet var bara att jag har ingen permanent.....Men en del människor trodde att vi ljög.....herregud finns det inga självlockiga personer i Sundsvall ???

Nåväl kanske räcker det men lite häftiga slingor idag!!!

Inga kommentarer: