tisdag 1 september 2009

Regn, varför...

Ja ha då kom regnet....Varför...när det var sååå fint idag!!!

Snart, snart kommer min ring som jag har specialbeställde för några veckor sedan.....
Lääängtar!! Det är nog ngt för er hundmänniskor, fotar den när den kommer!!

Nicklas och jag åkte och storhandlade ihop ikväll och det är såå mycket roligare än att handla själv...Men jisses vad saker det åkte ner i vagnen....men det finns inget så rogivande som ett välfyllt kylskåp!! Lisa ville baka lite cockies och jag fick ett recept av Milea via mailen men när jag skulle skriva ut det så är det bara borta....så trött man blir....När vi för en gång skull hade lite tid över......
Jag som var sååå kaksugen....

Det finns en uppfödare i ett annat land vars hundar jag tycker luktar urban........Nu luktar min Alex likadant.....Fick ett öron medel av en hundvännina .....fyyyy vad han stinker.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Erica !!

Haer stinker kackerlackorna,
men 32 grader i poolen
34 grader i skuggan....SKONT

L T

leamington sa...

jag blir såååå avis.....
kram