torsdag 17 september 2009

Vilken dag!

Oj vilket tempo det har varit idag! Kul!!
Lisa spelade match dom vann med 2-1!!
jag har bakat en kaka till Lisas skola, lärarna ska ha ngt möte och "kakpengarna" går till klasskassan. Tänkte baka min goda kladdkaka med "bottnarna" till mina formar lyste med sin frånvaro....jag har 4 st formar med löstagbara kanter men ingen "botten".....Jag får alltid baka med mig kladdkakan när vi går bort på middag och jag glömmer att ta hem bottnarna....Får ringa runt i morgon så jag får hem dom men 4 st, var sjutton kan alla dom vara.......
Så nu fick det bli citron sockerkaka istället.....

Jag var in på mitt nya jobb och skrev på anställningspappern idag!! Känns superkul!!

For även förbi Freeport efter stallet för att se om dom hade några snygga stövlar....Ja jag vet jag är galen....Men det finns en Scorett outlet där och ibland kan man ha lite tur och hitta ngt snyggt!! Men icke denna gång....Men på MQ´s outlet hade dom en Miss Sixty klänning jag köpte ifjol, supersöt! Så jag fotade den med mobilen och skickade bilden till Hanna för hon tyckte så mycket om min när hon såg den i sommras.... 100,-....helt sjukt jag gav 900,-........Så nu måste jag komma iväg till posten imorgon med lite saker som jag ska skicka iväg....

Nu måste jag försöka sova men jag är fortfarande upp i högvarv....

Inga kommentarer: