lördag 19 september 2009

42 år idag!!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Erica´s födelsedag tralla la!!

Oj vad det har ringt!! Så roligt!! Tack alla!!

Jag hade önskat mig en liten kamera, jag älskar min stora Canon men den är lite otymplig att ta med sig ibland.... Och jag fick en suuuperfin!!!! En Canon IXUS 95 IS




Var tvugen att testa den lite hiii, jag tror att jag kommer att bli super nöjd!!

Nicklas har åkt till Mullsjö för den sista Tv 4 lagets fotbollsmatch för i år. Så jag är ensam hemma, känns superskönt!! Jag slapp stallet då Sophie var så snäll och ta Lotus idag! Superlyxigt. Vi får ha våran familje middag i morgon istället!

Nu ska jag ta och baka en äppelpaj, blev så himla sugen på ngt gott!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på din dag !

Kram Annika.

leamington sa...

Tack så jättemycket!!!
Erica

Anonym sa...

Här kommer massor av GRATTIS från oss i Piteå/ Karin, Erik, Mindra och hela Tizitas-gänget.....

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Vad roligt att du fick en kamera, det var ju det du önskade :-)
Många kramar från skånetöserna och Rogge förstås!

leamington sa...

Hej !!

Tack alla för alla fina ord!!
Kram
erica

Maggan sa...

GRATTIS!!!
Ja må hon leva, Ja må hon...
Ha en fortsatt trevlig födelsedag!
Kram från Maggan & co.

Susanne sa...

Hipp hipp hurra till Erica på hennes 22 årsdag..

Susanne

leamington sa...

Tack för all uppvaktning!
Ni är för snälla!!!

Erica

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen önskar Helena & Mira!!