söndag 6 september 2009

Gud vilken helg!!!

Lördagen blev stressig, Lisa hade match (dom vann !!) sedan lektion med Lotus för Carro och sedan hade jag 50 minuter på mig att göra mig fin (hm försökte) till kräftskivan!

M & B som hade kräftskivan bor i Hovås, sista huset på gatan med skogen som granne, deras altan är 200 kvm....Helt underbar!! Det rymmer lätt tält, bar, DJ bås och ett dansgolv.

Jag dansade non stop från 10 till 3........Åh vad roligt vi hade!!! Vi kom hem klockan 4 och jag kissade av dogsen för att ev få sova lite längre... men katten ville annorlunda ......men jag släppte faktiskt bara ut dogsen i hundgården en stund och sedan fick jag sova en timme till.....

Solen sken och det var helt vindstilla så det blev 2 lång rundor idag!!! Sååå skööönt!!!! Det är faktiskt superskönt att gå vid havet när man inte är så pigg dagen efter hm hm, känns som om man får nytt syre i hela kroppen, ut med det gamla och in med det nya!!!

Idag har jag fått min kyrkliga dos *ler*, dop av galna vänninan från Torslanda bäbis....ja eller det var 2 bäbisar till men vilket trevligt dop det var, underbar präst, fina psalmer och 2 super fina solon!! Peter Lemarcs Fem fingrar och en till sång som jag inte vet vad det heter...

Nu har Nicklas och jag städat i 2 timmar fyyyy vad tråkigt....
Imorgon bitti har jag ett spännande möte igen......
Känns som om allt går i 190.......

Sort grattis till Vouges för suuperfina resultat i helgen, helt otroligt!!!!

Inga kommentarer: