söndag 27 september 2009

Bad och mys!

Det har varit tomt idag utan Baby....Men hanarna är betydligt lugnare!!!!
Morgan och Harry fick sig ett bad idag så nu luktar dom så gott!!
Tog några kort men har inte tittat om det blev ngt, Harry har sån päls!! Nästan som Morgan och han är ju bara lite mer än ett år, hur ska detta sluta *ler*.

Harry fryser lätt efter baden, han vill bli fönad med en gång men se det vill inte jag för det tar sådan tid, han få gott självtorka lite först. Men han går runt och ser allmänt ledsen ut så då brukar jag linda in honom i en stor handduk och lägga honom i korgen, det älskar han, ropar på honom så behagar han icke att kliva ur korgen men när jag tar fram fönen då blir han helt galet glad!! Sen står han helt stilla och bara njuter!! Sååå söt!!
Jag tog massa bilder men hinner inte titta på dom idag men jag hoppas att det blev ngn fin!!

Inga kommentarer: