onsdag 9 september 2009

Där fick jag för att jag ansträngde mig......

När jag kom tillbaka från morgonpromenaderna och skulle äta frukost så stod grytan med den otroligt goda Thai kycklingen kvar på spisen....Grrrrrrr. Jag åt inte av den igår utan var sugen på Grekyougurt med valnötter och honung istället men jag hade gjort en stor gryta så att det skulle räcka MINST till lunch och middag idag........

Det var tur för Nicklas att han hade kundbesök när jag såg att grytan stod kvar på spisen, för jag blev sååå jäkla arg.....Fundrade ett tag på att rusa in till kontoret (som ligger i en egen del av huset)
och gapa lite på honom.....Men eftersom jag var svettig efter morgon promenaderna, omålad med mörka fina ringar under ögonen och håret åt alla håll så avstod jag i sista stund....*ler* När kunden hade åkt så var mit arga humör borta!! Jag berättade för Nicklas vad som hänt och att han får fixa middagen ikväll *ler*. (Vi har dealen, den som lagar maten behöver ej plocka bort disk mm)
Jag tror Nicklas aldrig mer glömmer mat framme....

Inga kommentarer: