söndag 13 september 2009

Hemma!!

Oj vilken dag!!! Utställning i Helsingborg, 18 hundar i öppenklass, Cade rött band men ingen placering.

Jag åkte faktiskt innan utställningen var slut till Bree och Millie!! Åhhh vad dom har det bra hos familjen Ståhl.....Sicket hus!!! Vilken härlig tomt, helt inhägnad!! Och vilken mysig familj (fast det visste jag ju redan *ler*) .Synd bara att dom bor så långt bort........naturligtvis så glömde jag min kamera hemma med Carro fotade så hon lovade att skicka bilder.

Mille, Bree och Cade lekte i 2 timmar!!! Sååå roligt och se dom ihop!! 2 supersöta ruby tjejer och en söt bl & tan kille *ler*, och dom är halvsyskon alla 3!!!

Nu väntar jag med spänning på bilderna!!

Tack till familjen Ståhl för att jag fick komma och hälsa på!!Och vilken god sallad....En rikigt "Erica" sallad!!! Kramar i massor till er!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en pärla! Det var supermysigt idag....som sagt så synd att ni bor så långt bort! Kramar från skånegänget!

leamington sa...

Det kanske är tur att vi inte har så nära till varandra annars hade jag nog hälsat på er varje dag *ler*

Kram!!!