onsdag 23 september 2009

Onyttig dag...

Dogsen har fått sina eftermiddags promenader och ätit middag, det har jag med förresten men på tal om äta så har jag varit sååå onyttig idg....

Frukosten helt ok: 1 dl turk yougurt med svensk honung och lite valnötter 1 macka med ost och en STOR kopp rött te samt ett liten glas proviva, så ser alltid mina frukostar ut.

Lunch: blev ingen mat....hann inte utan stoppade i mig en näve valnötter, efter 10 minuter 2 chokladbollar (gjorde dom igår, väldigt små...) efter 10 minuter 1 chokladboll till (fast dom var ju små...) lite mer nötter.....en till choklad boll, blev sur på mig själv...en stor kopp rött te......4 st bitar av noblesse...

Allt detta på grund av att jag lovat Lisa att göra egna potatis klyftor i ugnen med gott kött till.....och hon skulle komma hem klockan 16 och jag insåg att äta kl 1430 när hon skulle komma hem vid 16 tiden var onödigt......Hon har match kl 20. 00 ikväll.....Serie final så jag ville hon skulle få i sig riktigt med mat innan....
Imorgon SKA jag hinna äta lunch, hatar att stoppa i mig små saker......

Inga kommentarer: