tisdag 30 juni 2009

Underbar dag!!

Vilken underbar dag vi har haft!!
Nicklas hämtade Sophie tidigt på verkstaden då hennes bil skulle in på service!
Vi åt frukost i hop och sedan spelade vi kort på terassen i flera timmar!!

Lisa och jag for till stallet på eftermiddagen, dom skulle rida en clear round på Kbacka ridklubb...
På årets varmaste dag....Det gick ok men inte mer.....

Väl hemma efter flera timmar i supervärme ...så grillade vi och har spelat kort tills nu.....0100.....
Nicklas och jag delade på en flaska iskall rosa bubbel *fniss* som efterrätt...sååå mysigt!!

Promenaderna med dogsen måste jag ta tidigare än jag brukar, Alex fick nästan värme slag idag....Fy vad det var otäckt...Får gå lite lugnare i morgon.......

Nicklas har redan hoppat i säng så nu får jag nog göra honom sällskap...

Inga kommentarer: