måndag 22 juni 2009

Trolla!

I förmiddags tog vi en liten repa på stan jag, syrran och Sophie, det blev lite tittandes i affärer för att sedan äta lunch på favvo stället, där komponerar man sin egen sallad, sååå gott!!!

Hittade inga roliga kläder idag... inte ens skor.....Gick in i en bok handel för att köpa lite nya pocket böcker, där fick jag hjälp av en suuper trevlig tjej, hon var nog världens bästa bok försäljerska *ler* det blev 4 böcker, en av böckerna som jag köpte skulle vara den absolut läskigaste hon har läst.... får nog börja läsa den när det är ljust ute..... *ler*

Ikväll var vi på Hard Rock Café och åt middag, Anton tog deras fantastiska hamburgare .....jag var mätt sedan lunchen så jag tog en Starwberry Daiquiri min absoluta favorit drink och en Club Sandwich , det hade räckt med drinken för den var gigantisk!!!
Servitören trollade för oss, suuper skickligt!! Anton skulle trolla för servitören men då vände servitören på kortleken när inte Anton såg...vi höll på att skratta ihjäl oss åt Antons min när tricket inte gick hans väg!!

U 21 matchen idag var inte så bra men vi hade himla trevligt i alla fall!!

Nu sitter killarna och spelat tv spel, syrran ligger med Morgan i soffan, dom andra ligger vid mina fötter och väntar på att jag åxå ska hoppa upp i soffan...sååå söööta!!

När vi kom hem så hade ngn av hundarna bajsat inne.... lite diareé...vilket välkommnade......
Men jag har ingen aning om vem det är....alla är pigga och glada i alla fall!!

Inga kommentarer: