lördag 13 juni 2009

Sen kväll eller tidig morgon??

Klockan är 06.27 och jag har precis promenarat färdigt med dogsen..
Det blev en väldigt sen kväll eller man kanske ska säga tidig morgon.
Det fanns ingen anledning att gå och lägga sig och sova 2 timmar för att sedan gå upp promenera med hundarna. Dom är så vana att få sina promenader tidigt.....Idag blev det lite väl tidigt *ler* men nu har jag supernöjda hundar och jag kan med gott samvete lägga mig i ett par timmar innan vi måste till stallet, Veterinären ska ta en titt i Lotus mun och då måste vi vara där.

2 kommentarer:

maggan sa...

...tänk att kunna va så morgonpigg *ler*
Man nästan "smittas" av dej och din energi..tur att det inte e svininfluensan du har...*fniss*
Ha en kanonhelg!
Kram Maggan

leamington sa...

Hej Maggan!

Nej den kallas "jävligt trevlig middag med vänner som har hemskt sena vanor" *fniss*.
Nu har jag sovit i 4 timmar.....
Men jag är himla glad att jag tog dogsen med en gång jag kom hem......
kram
erica