fredag 12 juni 2009

Fyyy

Fyyyy vilket jäkla skitväder.......
Det har regnat non stop sedan i går kväll och det regnar inte lite.....
Jag tog ändå 2 långpromenader i morse, det spelar ingen roll om du är ute i 5 minuter eller 50 minuter du blir lika blöt i alla fall......

Lotus var helskum idag, verkade som om han har ont i sin mun, antingen har han bitit sig eller så har han fått en foderficka, vi har turen att ha en Veterinär inackorderad i stallet så hon ska titta honom i munnen imorgon. Lisa fick rida på hackamor idag men det gick lika bra...
Även om vi har ridhus så är jag nu genom frusen, har i stort sett varit utomhus sedan klockan halv 9 i morse...

Nu ska jag tända massor av ljus och mysa med dogsen. Det får bli hämtmat i dag för jag ger mig inte ut mer i dag....Stackrs Lisa hon har precis åkt till sin fotbolssträning...och den är inte inomhus........

Inga kommentarer: