måndag 15 juni 2009

Hard Rock och Fotboll

Vi har haft en supertrevlig kväll!!
Vi åt middag på Hard Rock och sedan såg vi på U 21 Spanien-Tyskland

Tror att vi 4 skrattade mest på hela Hard Rock...Vi har en lika sjuk humor hela familjen...Tur är väl det.... Så nivån blir ganska låg...Men super roligt!!!! Vilka blickar vi fick , gud vad tråkiga människor det finns, får man inte ha lite skoj???
Flickorna kom på massor om U 21, vad det står för (vågar inte skriva dom här....)

Nicklas har spelat 9 st U 21 Landskamper under tiden vi var tillsammans.. (vi var unga när vi träffades ...) Hela familjen älskar fotboll utom jag...Tycker att jag har gjort mitt under tiden Nicklas spelade......Fotbollsänka, det var jag det...fyyyy men eftersom Lisa spelar fotboll så blir det att jag tittar även på hennes matcher vilket i och för sig är suuperroligt!!
Men jag trodde inte att jag skulle se en U21 match till....Men eftersom Nicklas lockade med drink och middag på Hard Rock så var jag inte sen att tacka nej!.... Det är inte ofta vi 4 gör ngt ihop, det är alltid kompisar och pojkvänner med....Men jag njöt av varje sekund i kväll!!

Inga kommentarer: