söndag 7 juni 2009

Söndag kväll!

Tittat på en bra film som visades på 4:an ikväll, det är nog den första film på evigheter som jag inte somnat ifrån!!!

Jag ställde Baby igår i Värnesborg, första gången i Juniorklass!! Hon var då 9 månader och 2 dagar..... Hon kom 2 a i klassen och fick CK, toppen för hon är lite "baby" fortfarande (2 dagar över valpklass inte så konstigt *fniss* ). Trevlig dag med trevliga människor!

Igår hade Lisa sista uttagningen till Stadslaget, matchen spelades i Kinna. Det gick skitdåligt för Lisa...Så hon var ganska irreterad när hon kom hem....Hon sa att hon tänkte för mycket under spelet...Lillgumman.....!!! Får se om hon kommer med till elitlägret, senast Onsdag ska det vara klart.

Damlaget hade match idag och dom vann med 8-0!!! Lisa var skitbra!!!!!!!!!!

Morgan fick valpar förra veckan med en söt tik från Pia (Pringels) 4 tikar, 2 ruby, 2 black & tan och 2 ruby hanar !! Sicken drömkull!! Jag blir sååå valpsjuk.......ja ja det är "bara " 2 år tills jag ska ha valpar........

Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på en godnatts sömn!!

Inga kommentarer: