tisdag 23 juni 2009

Takterass

Går här och fnissar åt min syster. Hon har rotat i min garderob i en timme nu!!
Hon är nervös för hon och henens familj ska åka och äta middag hos en gammal abetskamrat som bor här i Askim. Dom har inte träffats på 10 år och Carina har frågat mig säker 20 gånger om vad ska man prata om, tänk om det blir pinsamt?? Nu är min syster ett socialt geni så jag övertygar henne om att det blir inga problem snarare tvärtom, Cilla kommer inte att få en syl i vädret *asgarv*.

Arbetskamraten ringde och frågade om dom gillar skaldjur för hon hade tänkt att servera detta på takterassen till sitt nya hus som har utsikt över havet!! Flådigt värre *asgarv*. Syrran fick då panik och sa: tänk om mina pojkar inte uppför sig *asgarv igen* hon har världen underbaraste och goaste killar!! Men Victor kan vara lite tonårstrulig...tänk om han retar Anton så han blir arg och dom skämmer ut sig!!!! *asgarv igen*.

Tänk om man hade kunnat vara en liten mus i syrrans ficka ikväll där uppe på det nya husets takterass *asgarv*

Nicklas är i Halmstad idag igen för att titta på Lisa´s match, dom möter ett otroligt bra lag idag, Stockholm!!
Igår vann dom mot Norrbotten med 3-2.
Vill att Nicklas ska komma snart så vi kan hitta på ngt ikväll då vi är helt solo!!!

Inga kommentarer: