fredag 26 juni 2009

Fredag

Dogsen har fått sina promenader, vi har ätit frukost och jag slår ihjäl lite tid, mataffären öppnar 0900.

I helgen är det utställning i Borås!! Gruvar mig lite för värmen.....

Igår var vi i Halmstad och tittade på Lisa! Gud vad jag saknar henne!!
Vi åkte ner i god tid så vi kunde se ngn match innan Lisa´s.
I Västra Götalands lag (Lisa är med i Göteborg) så finns det en tjej som spelar i ett lag som Askim mött flera gånger, Nicklas är såå imponerad av denna 15 åring...Sååå bra hon är...Och hon ääälskar sin sport!! Hon har ett hjärtfel och har gjort en liten operation i vintras, gjorde flera stora kontroller innan hon åkte på detta läger men en stund in i andra halvlek kom hon vinglandes mot bänken och segade ner intill oss......Ambulansen kom ganska snabbt. Hon var medvetslös hela tiden........matchen bröts och hennes lagkompisar var naturligtvis förkrossade....Såå otäckt....
Jag håller alla mina tummar och tår att allt har gått bra....

I en annan match fick en tjej värmeslag.......

Det är ett jäkligt tufft läger med förbundsgubbar och tanter överallt, på matcher och träningar för att ta ut landslaget så alla flickor vill visa upp sig...

Idag har hon en tuff träning sedan enskilda samtal med tränarana....

Lisa kommer hem ikväll och jag ska då vara klar med badningen av dogsen så jag kan rå om henne ordentligt! Grilla hennes favorit kött och hennes favorit efterrätt!!

Inga kommentarer: