onsdag 17 juni 2009

Olika

Ikväll har jag badat 4 hundar phu....
Schampot tog slut så det blir till att bada dom 2 sista i morgon.

Vad olika dogsen är....
Harry tycker det är så där att få ett bad men som sann gentleman från England gör han allt man ber honom om utan krussiduller... såå söööt.

Alex ska alltid konstra lite...Herren på täppan.

Bree står och viftar på svansen frenetiskt under hela badet, samtidigt som vattnet skvätter hej vilt från svansen så pussar hon mig heeela tiden... Hon tycker livet är en fest oavsett vad man gör med henne, lillgumman.

Cade springer så fort in i duschen så man tror att han ska välta i kurvorna...Älskar att vara i centrum..

Baby står alltid helt still under badet och väntar på att vi ska gosa under handduks torkningen, det är det bästa hon vet!

Morgan tycker det är urtråkig att bada så han står och sover....Han tar ju längst tid för man får peta på honom så han vaknar varje gång man vill att han ska lyfta ett ben...

I morgon bilar min syster med sambo och deras 2 barn ner från Sundsvall!! Pappa tar flyget för han måste hem och jobba på måndag...Han som har gått i pension...Men han ville fortsätta jobba 2-3 dagar i veckan.

Mina syskon barn är det bästa som finns (efter mina barn he he) Anton är 11 och Victor 16 år!! Nu får jag rå om dom i 8 dagar!!!!!!! YIIPPIIEEE

Saknar även min syster massor....Hon älskar mat lika mycket som jag så nu kommer vi att laga massor med god mat och dricka Cosmopolitan under tiden vi lagar mat.... hihii Andra dricker vin under tiden dom lagar medans jag och syrran tycker vin är för mesproppar så vi gör drinkar i stället... när vi var yngre så hände det att det inte blev ngn mat utan drinkar och fnitter och flams i köket i stället...inte alltid så kul för Nicklas och Magnus men då skickade vi dom och hämta pizza.....eller så fick dom fortsätta med maten medans vi tokade oss !!!Men nu är vi ju äldre och klokare eller???......

Inga kommentarer: