tisdag 30 juni 2009

Döäckliga boken...

Jag har precis börjat på den döäckliga boken......Fyyy jag har hunnit 20 sidor och nu måste jag ta en liten paus.....

Fram tills klockan 15 bestod dagen av en massa måsten som jag skjutit på....
Men idag tog jag mig i kragen och fixade allt så nu känner jag mig minst 10 kilo lättare!!!!

På hemvägen tog jag en sväng om bolaget för att köpa Nicklas favvo öl, Bishop fingers!
Ikväll blir det fiskknyten på grillen och lite god öl till!!

Ska försöka lägga mig supertidigt ikväll för dom senaste 2 veckorna har jag lagt mig alldeles för sent....Börjar känna mig sliten i kroppen + att Lisa´s förkylning sprang på mig i går kväll.....

4 kommentarer:

Mona sa...

hej ville bara tala om att det var jag som skrev inlägget om Cade. Glömde skriva mitt namn. Men du kanske listat ut det , eftersom jag skrev om Doris.
ha det bra. Mona och Doris

susanne lundgren sa...

Åhh.. nu blir jag nyfiken.. vad är det för en döäcklig bok.. jag har ingen bok på lager nu inför semestern.. kanske ett boktips för mig.. älskar skräckisar

Susanne Lundgren

Silverklockan´s

leamington sa...

Hej Susanne!!

Den heter levande begravd av Peter James. Du måste läsa den!!

Hoppas du får en toppen semester!!

Erica

leamington sa...

Hej Mona!!

ja jag förstod det *ler*
Må gott

Erica