onsdag 24 juni 2009

Inte många knop..

Idag har vi tagit det rikigt lugnt, så skönt.

Gick upp supertidigt för att ta dogsen på långpromenad, nu har jag vant mig vid att syrran är med så det kommer att bli tomt utan henne....

Hämtade tygprover hos "skräddar Maria" så vi äntligen får lite nya gardiner nere.
Sedan handlade jag mat, det är det jag har gjort idag..
Hundarna sov hela dagen ute i skuggan och jag har läst en bok, Inte enklare än så med Kajsa Ingemanson, lagom tjock för att läsa ut på 1 dag. Den otäcka boken spar jag till nästa vecka.

Imorgon åker syrran med familj hem....sååå tråkigt, vi har haft det helt underbart dom 8 dagar dom har varit här....

Nicklas och jag åker till Halmstad i morgon för att hälsa på Lisa, saknar henne.......
Sophie är hundvakt i morgon eller hundvakt och hundvakt, hon solar hihihi men då kan hundarna vara ute i skuggan hela dagen, det är svalare i rastgården än vad det är innomhus....

Syrran hade det supertrevligt på middagen igår, det var som dom inte hade varit ifrån varandra alls...Pojkarna uppförde sig (som vanligt toppen), dom var så imponerad över Cillas hus!!

Inga kommentarer: