lördag 28 november 2009

Tjuv

När man jobbar hela helgen så blir man så seg....Kom hem från jobbet i går strax föra 20 00, upp 0615 idag för promenader med dogsen, hemma strax före 18... man orkar inte mycket mer än att ligga i soffan.....30 minuters rast på hela dagen, man hinner slänga i sig en medhavd smörgås...inte mer.

Nu jobbar jag i morgon sen ledig måndag men då ska hästskrället in på återbesök till veterinär kliniken....ingen rast ingen ro...sen jobbar jag 5 dagar i rad......Ja ja det får gå, tur att det är så himla skoj på jobbet!!! Idag fångade en kollega en tjuv...det snattas rätt bra på nedre plan där vi även har herrparfymer...Vi tittade på övervaknings kameran och tog tid på hur länge det tog innan vakterna kom ( vi har larm på oss) 12 sekunder så det blev handfängsel för denna tjuven!! Jag fattar inte hur man kan leva med sig själv när man inte är ärlig....ja ja hoppas att tjuvarna håller sig borta i morgon.

Harry...lille söte Harry är heeelt hopplös med att kissa ner sig själv...jag badar honom var eller varannandag under magen...när ska han lära sig att kissa "rätt"......Snart köper jag en "kissdräkt" till honom så får han ha den varje gång han går ut....

Nu ska jag ta och vila mig lite till...*ler*

Inga kommentarer: