söndag 1 november 2009

Lugna gatan

Lugna gatan på jobbet idag!
Det var inga kunder som vågade sig in i vår butik då Restaurang Gamle Port (borta lagens öl hak) ligger ca 10 meter från mitt jobb, kanske ska jag skicka en räkning till AIK att dom ska pröjsar in lite stålar...Så här lugnt har vi det aldrig på en Söndag....

Direkt efter jobbet tog jag bilen till Torslanda där Lisa (Askims IK) spelade final i Crawford Cup och dom vann på straffar!!! Ett guld till att lägga til samlingen, kul!

Ledig i morgon!! Men måste in till jobbet då jag glömde min mobil där.....vilket klant arsle man är.....Men jag skyller det på AIK för en av oss var tvungen att ha mobilen med in (fast på ljudlöst) så vi kunde ringa till våra speclialvakter......Ifall AIK skulle storma vår butik....grrrrr

Inga kommentarer: