onsdag 25 november 2009

Snart slut..

Idag kom lönen!! Yippie!! Men jisses vad mycket fint vi har på jobbet så det blev att stor shoppa idag....Lönen tar nog snart slut......Illa....

Ledig i morgon men massor att fixa...jobbar hela helgen så jag måste göra lite juligt här hemma!!! Sedan min Mamma dog så tycker jag faktiskt inte om Julen.....Men några stakar ska i alla fall upp och städningen gjorde jag ju i helgen, skönt!!

I vardagsrummet uppe har vi 10 meter!!! panorama fönster...Snyggt visst men ett helvete att hitta stakar till dom...Men i fjol hittade jag mina dröm stakar men dom var slut och när jag för några veckor sedan ringde stället som har dom så var dom slut igen.....En jul till utan stakar i dom fönstren.......fyyyy....
Jag har suttit i telefonen hela kvällen med min underbara syster!! Jag har tipsat henne om alla kläder hon måste gå in och köpa... synd att vi inte bor i samma stad......Carinas klädkonto hade jag gärna velat ha i min butik!!! *ler* Hon tipsade mig om stora snygga stakar hon sett i hennes favvo butik i Sundsvall och jag hittade dom på nätet men nej .....inte alls så snygga som dom jag sett....fast dom var inte alls så dyra som mina så...nej det blir till att vänta 1 år till.......skit åxå.....

Inga kommentarer: