tisdag 24 november 2009

Tisdag och Anton!!

Tisdagar är Tv kväll för min del! Desperata hemmafruar och Gordon!!

När jag kom hem ifrån jobbet så hade ngn hund kräkts.....När man har 5 stycken som blir sjövilda så fort man kommer hem är det inte så lätt att veta vem...men när maten åkte fram så visade det sig att Cade inte ville ha ngn middag och det händer aldrig så det var nog han som mått lite illa...stackaren...Han har varit lite låg i kväll men inte spytt mera så vi får hoppas att det går över snart!

Imorgon är det löning och jag hoppas att vi får MASSOR att göra på jobbet!!
Det har kommit in mycket snyggt så i morgon måste jag åka in lite tidigare så jag hinner prova och shoppa lite!!

Sophie och Gabriel har varit här på middag!!!Nice!!

Och jag får inte glömma: min söta söta snälla underbara systerson ANTON fyller år idag!!!
Stor kram och massor av pussar önskar världen bästa moster!! *ler*

3 kommentarer:

susanne lundgren sa...

tjenixen.. nu blir jag väldigt nyfiken..

Vilken affär jobbar du i? En annan har ju blivit 40 kg mindre och kläderna har åkt till uff.. så jag behöver nytt.. nytt.. hihi och är lite less på hm och kappahl..

Susanne..

leamington sa...

Hej!

Gud vad du är dukigt!!

jag jobbar på Sisters och Brothers i kompassen!!

Kom in så hjälper jag dig!!!

Kom tidigt på lördag eller söndag så hinner jag hjälpa dig!!

må gott!

leamington sa...

glömde..

jobbar på fredag åxå 12-19