onsdag 25 november 2009

Marja

"Min" lilla prinsessa har fått valpar!!! Marja, lilla söta Marja har fått 3 söta valpisar!! Marja och Koko bodde här en helg när Peter och Per var borta på utställning. Dom hade bara varit i Sverige ett tag och Peter vågade inte lämna dom hemma hos hundvakten....Jisses vad nervös jag var...Kände ingen press alls...*ler* .
Mina hundar som flyger och far upp och ner i sofforna...jag var livrädd att dom sulle bryta benen av sig men dom är faktikst riktigt tåliga hundar!! Och jäkligt roliga!!! Och skäller inte.....

Måste snart åka och hälsa på Peter och gosa med dom..."Jappevalpar" undrar hur dom ser ut?? Dunbollar????

2 kommentarer:

Mona sa...

hej Erica hoppas allt är bra med dig. Här är allt ok trots mörker och regn. Doris mår bra men vill helst ha kattlåda när det regnar. Måste höra med dig om du ska på Mässan i sthlm 12-13 Dec.
Ha det bra
Kram Mona och Doris

leamington sa...

Hej!!

skönt att ni mår bra!!
maila mig gärna lite bilder!
jag ska inte till mässan, jobbar mycket nu

kram
erica