fredag 13 november 2009

Nu blir det Fredagsmys!!!

Tog det lugnt efter morgon promenaderna idag, sååå skönt!!!
Hundmaten höll på att ta slut likaså dammsugs påsar så det vara bara att åka och handla...

Lisa har avslutning i fotbollen ikväll eller det är ingen riktig avslutning fotbollen fortsätter hela vintern men matcherna är slut samt att det är en ursäkt för att få ha lite fest!!! Men jag stannar hemma, bacon inlindad torskrygg är i ugnen och hundsport samt Amelia väntas på att få bli lästa och IDOL måste jag ju bara titta på ,jag ska ha en rikigt fredagsmys kväll helt själv, sååå skönt!!!

For förbi Peter för att få gosa lite med valparna, såååå söta dom är herre jisses (peter har lagt ut bilder på sin blogg). Skulle lätt kunna ta med mig en tik och en hane ur Cade och Ruth´s kull, lätt......Så jäkla söta!!!

Ena hanen ur Marina och Jack´s kull är en kopia av min Morgan (Marina är Morgans syster)
Herregud det var som att åka tillbaka 4 år i tiden.... Så fina dom med!!!!!

Inga kommentarer: