onsdag 11 november 2009

Olika

Dogsen har fått sig en genom gång med kammen! Så mysigt att ligga i soffan och kamma hundar!!
Tog även klorna på Cade, dom växer som ogräs....Han vill ligga ner och sova när jag klipper dom så jag la ut en handduk på badrummsgolvet så började jag att klippa. Baby ville kika så jag passade på att ta hennes klor åxå men gud vad olika hundarna är...Cade är helt avslappnad, älskar att bli badad, kammad, fönad, klippa klorna ja allt bara man håller på med honom så njuter han. Baby hatar att få klorna klippta men det räcker med att man höjer rösten en gång så sitter hon still, lillgumman... men när man är klar så blir hon HELT galen, ska pussas och bitas i näsan och hoppar runt som en liten hare, *fniss* och springer ut till godisskålen i hallen och sätter sig...Vet att hon har varit duktig...Men om det inte är större bekymmer än så varför måste hon pipa och vara ledsen först...!
1 gång säger jag till henne och det är samma visa varje gång....

Inga kommentarer: