fredag 6 november 2009

Bassning

Syrran ringde och jag fick bassning (Norrländskt utryck för "mild utskällning" )
Hon tycker bara att jag skriver om Lisa i bloggen.....Tänk på det sa hon....

Så here we go!

Sophie har tagit ett studie ledigt år från sina Högskole studier och jobbar på Espresso House eller rättare sagt flera stycken, hon hoppar runt tills den hon ska vara på blir färdig byggd i mitten av December.
Och hon jobbar MYCKET.... När hon arbetar i stan kommer hon in till mig på jobbet och hälsar på och jag går och tar en Cappucino där hon jobbar så ofta jag kan men några goa hemma kvällar har det inte blivt så mycket av då hon jobbar mycket kvällar.... Men hon var här i Onsdagskväll och såg på Djurgårdens kval match. Hon åkte hem direkt efter matchen och var sten sur då Djurgården förlorade.....När det nya cafeét är färdigbyggt så kommer hon att jobba 3 minuters bilväg från oss så då hoppas jag att hon kan komma och äta Mammas mat oftare!!

Nu du syster yster, är du nöjd ?? *ler*

2 kommentarer:

Carina sa...

Hihi....nu är jag nöjd. Vill läsa om BÅDA "mina" flickor. Puss & kram på er alla från oss i Norrland.

leamington sa...

Dina ord är min lag *ler'

kram syster yster