söndag 22 november 2009

Latte duger bra

Idag kom energin tillbaka!!
Storhandlat, tvättat klart dom fönster jag inte orkade med i Fredags, bytt ut mina svarta linne gardiner i köket mot röda, städat badrum, lagat tacos, köttfärsås till matlådor i veckan, pepparotsfylld lax fick det bli till middag samt städat vårat förråd...det är på 15 kvm, toppen men oj vad det samlas grejor där.... Bakade åxå Cinnamon chocolate cockies....jag bakar gärna men är ingen fika tjej, latte duger bra men dessa kakor vad tamejsjutton gudomliga....farligt farligt.......

Imorgon är det min sista lediga dag och nu väntar ingen 4 dagars ledighet förrens i
mitten av Januari.....Jobbar heltid resten av året med start på tisdag......ja ja det kan vara bra för plånboken....

Mieke min nageltjej har flyttat tillbaka till Belgien....Så i morgon ska jag till en ny.....Känns konstigt då Mieke är bäst i världen.....ja ja får se hur det går......

Inga kommentarer: