tisdag 5 maj 2009

Skit dag............

Imorse vaknade jag pigg och glad, promenaderna i regn gick som en dans, det var faktiskt lite skönt att gå i regnet och han hundarna blev "automatiskt rena" under magarna!!!

När allt var klart kom det en jä.. mag värk......huvudvärk och illa mående............................
.......hatar när min kropp inte är med mig....
Så idag har jag gäspat miljoooner gånger pga illamående..............
Jag blir så sur när jag inte mår bra...ville ge igen idag så jag har städat 3 badrum från golv till tak...varvat med några minuter i sängen..........bara druckit hela dagen men ikväll tvingade jag i mig lite soppa.

Jag är fortfarande sur på min kropp men tänkte chocka den med en stor fet Jäger innan sängen kallar på mig men kroppen kanske tar den som en belöning.....???

Inga kommentarer: