söndag 3 maj 2009

Fryser....

Usch vad jag är frusen....
På matchen idag började det att regna....Tur att man alltid har ett paraply ibilen!

Tjejerna förlorade med 4-1 idag....Det är bara att ta nya tag!!

Stängde av golvvärmen i hela huset för ngn vecka sedan, klinker golv är toppen men nu när det är 10 grader ute så blev det lite kallt så det var bara att sätta på den igen....

Fick ett mail i från Floras familj ikväll, hon har blivit huggormsbiten...som tur var såg dom det så det blev ilfart till vet kliniken där hon fick stanna ett dygn...Nu är hon hemma igen men måste ta det lugnt i 14 dagar... Bettet tog i kinden så nu ser det ut som om hon har påssjuka...Stackars lilla Flora......Jag hatar ormar......

Ska nu ta mig en stor kopp rött te och sedan hoppa i säng.
Har varit ute så mycket i helgen att jag känner mig helt slut.

Inga kommentarer: