fredag 29 maj 2009

Mail

"klicka" på bilderna så kommer dom "upp" lite större



Idag fick jag ett mail som fick droppen att rinna över bägaren....
Nä inget allvarligt utan bara att det har varit så många som vill att jag ska berätta och skicka bilder på min rastgård, så nu fick jag äntligen "tummen ur".....

Frågorna är varför jag la sten plattor i stället för grus??
-Det ena är att jag tycker att det är mycket snyggare!!
- Jag tycker at det är mer hygieniskt, det är bara att plocka upp skiten
och sedan spola av med högtryckstvätten.
- Hundarna är aldrig skitiga. (av sand och grus men nu går jag vid havet varje dag så mina är skitiga ändå men då bara 2 gånger om dagen *fniss*)
- Vi bor i ett villa område och om vi säljer huset så är det bara att göra rent så kan dom som flyttar in ha det som tennis plan ( la sten på hela nersidan) annars får dom ta hand om en äcklig grusgård.....
Men det bästa med den är att den ligger så att det bara är morgon sol och kvälls sol.
Har jag glömt att svara på ngn fråga så maila igen...så lovar jag att vara snabbare att svara........
Nu måsta jag rusa matchen börjar snart!!!


Inga kommentarer: