onsdag 20 maj 2009

Hinner inte med....

Nicklas åkte med laget till Barcelona i måndags och jag måste erkänna att det kändes toppen, vara ensam lite, det älskar jag!!!

Sophie bor ju inte hemma längre men hon har dessutom haft körkort sedan hon var 18 år så man är så van att hon reder sig själv.

Lisa däremot henne är det mycket runt omkring, jämt......Fotbollen, hästen, massor i skolan mm mm. Jag har skjutsat runt henne som en skottspole denna vecka....... Osteopaten, frissan, stallet ja jisses, allt hamnade på denna veckan......

Imorgon åker hon til Halmstad på läger........Sedan är jag själv på Torsdag eller jag måste ut till hästen bada hundar, ligger efter där med....... Sedan bär det av till Lena S i Stockholm för att sedan åka till Härjarö.... Fundrade ett tag på att strunta i utställningen och bara koppla av.....
Njuta av att vara själv, fixa i trädgården mm mm. Men jag längar vansinnigt efter Lena..
Jag är i en liten down period nu och hon är så himla bra att ventilera tankar med, så jag behöver åka.......

Sophie och Gabbe bor här och tar hand om hundarna!! Såå skönt!!! Funderarde allvarligt på att stanna lite extra hos Lena *fniss* typ 2 veckor eller nå´t !! Men åker jag hem på Lördag efter utställningen så har jag Söndagen själv åxå... Eller jisses det har jag ju inte... Lisa kommer på Lördag kväll... Ja ja jag får väl vila i nästa liv!!

Inga kommentarer: