torsdag 7 maj 2009

Kan man beställa mat här???

Baby´s löp är nu strax över, snart kan jag släppa ihop dom och allt blir som vanligt igen!!
Gjorde kyckling sallad till middag idag och jag har en "serverings lucka" ut till vardagsrummet.
Baby äälskar doften av kyckling, (stackaren hon har aldrig fått smaka) så hon sprang snabbt ut i vardags rummet, hoppade upp på soffan och kikade in genom luckan sååå söööt. Naturligtvis har man aldrig kameran redo så det fick bli mobilen. Jag ääälskar min "stora" kamera men den ligger aldrig framme, måste åka och titta på en "liten käck" som jag alltid kan ha med mig.




3 kommentarer:

Helena sa...

Såå söööt hon är Baby...en riktig "jag vill också ha" hund!!!

Kram / Helena

leamington sa...

Ett rikigt charmtroll är hon!!
kram
erica

Mona sa...

Men sååå söt!! Verkligen sugen! Hoppas allt är bra med er alla. Vi har det toppen.
Kram Mona och Doris