fredag 1 maj 2009

Helt underbar morgon!!!

Mitt körsbärsträd i full blom!!

Några båtar har kommit i vattnet!!



Nja det började inte så bra....
Harry väckte mig vid 0500!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Små pip hördes från köket, stackarn han har det inte lätt nu, Baby i höglöp, han snart 1 år...Och alla vet ju hur tonårspojkar är!!!
Mina stora dogs är coola!!
Starx före 7 gav jag upp och släppte ut dom en snabbis i rastgården.
Sen promenader!! Fick byta om efter den första promenaden, sååå varm.
Gick sen i shorts och t shirt!!!!


Vi gick vid havet och jag provade att släppa Alleballebus men han rusade hem igen...ja han försökte men han är lydig så han kom tillbaka. Så det fick bli koppel promenader vid havet idag, puckon dom vet inte sitt eget bästa!!!

Flickorna fick åxå en superhärlig promenad !!!
Jag kom hen kvart i 10, nästan 3 timmars promenader i morse!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag var sååå hungrig när jag kom hem och det är ett gott tecken!!!


Igår kväll åt jag ett helt broccoli huvud ensam.....Nicklas fick inte smaka ihihi kanske därför jag känner mig urstark idag!!!

Inga kommentarer: